Andra delen av västkust veckan

Dags för andra och sista delen av min vecka på västkusten. Har du missat första delen hittar du den HÄR.
På torsdag tog pappa och jag båten till saltholmen. Vi skulle nämligen hämta min kusin Rebeckas dotter Moa.
Väl tillbaka på Styrsö så passa vi på att njuta av solen, vi fick inte så mycket sol den veckan som sagt... Så vi satte oss utanför min fasters hus och åt riskakor och Moa poserade för en bild.
"Kan jag inte få en bild där du inte poserar?" Det fick jag inte. Har väldigt många bilder på en poserande Moa.
Det blev hängmattagung.
Och bad, Moa var väldigt sugen på att hoppa i.
Det var lite kallt dock, men inga maneter i alla fall.
Nerfrusen efter badet.
Hejdå vi ses imorgon! Resten av kvällen lagade jag och pappa en god pastarätt och kollade på film.
På fredagen passade jag Moa själv ett slag medan min faster hämtade lillebror Otis. Vi skutta runt i regnet, läste och rita.
Sen kom Otis och ville pyssla han med.
Passar på att visa tavlan jag gjorde till min faster i födelsedagspresent.
Otis skulle ha lite röda läppar tyckte Moa.
 
Lässtund med mormor.
Så fick dem varsitt paket från mig och pappa. Moa fick en klänning och Otis en radiostyrd bil som han blev väldigt glad över som ni kan se på bilden.
Moa gillade sin klänning väldigt mycket också! Men kräftklänningen fick vara på under.
Senare på eftermiddagen kom kusin Olivia med sin pojkvän och så blev det pizza middag.
Mysigt att läsa med sin moster tycker Moa och Otis.
På Lördagen efter vi kramat alla hejdå hälsade vi på några av pappas kompisar som precis skaffat en hundvalp. Så gullig och så busig!
Men hon byttes ut mot nästa hundsällskap i Mullsjö. Lille Lennart.
Träffade även världens minsta, gulligaste bebis (jag var till och med större när jag precis föddes!!) Hon låg och sov i mina armar. Att det ens kan finnas något som är så litet?? Men där tog det tyvärr slut på bilder, var ovanligt dålig på att dokumentera under min vecka på västkusten. Men efter en god middag och övernattning så åkte vi hem till Stockholm igen.