New hair, still me

Klippte mig och färga håret i tisdags! 
Håret var rejält slitet! Både jag och min frisör tyckte det kändes som jag varit där nyligen men insåg sedan att jag inte varit där sen september!!
Trivdes jättebra i mitt blonda hår!! Men det sliter så mycket på håret att hålla på att blondera det hela tiden och så blir det ingen kul utväxt så nu fick det bli brunt igen. Men riktigt ljusbrunt. Tyckte denna färg blev helrätt för mig! Längden känns bra också även om jag tycker om att ha långt hår. Tror bara jag måste acceptera att jag aldrig kommer att kunna ha superlångt hår för det blir bara för slitet innan jag hinner komma dit.
Vi la bara i en toning i botten för att kyla ner mitt varma hår, men tycker det blev en fin skiftning. Sen behöll vi en del av de blonda slingorna för att behålla den ljusa känslan i håret.
Vad tycker ni?
Gabriella

Såå fint!!

Svar: Tack :))
Emelie Westlander

Anonym

Superfint!!

Svar: tack!!
Emelie Westlander

Spinkfinger

Fint :D

Svar: Tack :))
Emelie Westlander