En helvetes helg

Glad måndag på er! Hoppas att ni mår bättre än jag! Har varit magsjuk hela helgen (därav tystnaden här på bloggen, bara att skriva ett sms har varit en ansträngning) därför stannar jag hemma idag och hoppas på att få återhämta mig ordentligt och kanske få i mig något att äta (har knappt ätit något på två dygn.) Planerna på idag är att se säsongspremiären av girls, försöka ta en dusch så småningom (får nog vänta tills någon kommer hem i alla fall jag skulle svimma), spela sims för såg att dem ÄNTLIGEN har lagt till småbarn till sims 4 och helt enkelt bara fokusera på att ta det lugnt och vila. Tänker inte sitta och babbla om hur vidrig helgen var, för inga trevliga bilder där inte, har inte ens kunnat ställa mig upp utan att svimma, kan nog vara bland de mest vidrigare varianterna jag åkt på. Mår äntligen lite bättre och ska hitta något snällt för magen att äta till lunch så småningom. Men får nog be syster min att göra något för jag blir trött bara av att hämta ett glas vatten. Aptiten börjar åtminstone krypa tillbaka. Hoppas ni får en fin dag!
 
Jeanette

Åh fy, lät inge vidare. Två av mina tre barn hade det förra helgen men vi andra klarade oss tackolov.

Svar: Ne magsjuka är verkligen inte roligt... Skönt att ni andra klarade er i alla fall :)
Emelie Westlander

jore

uscha!!! hoppas det blir bättre snabbt. dagsplanerna lät ju supermys!

Svar: tack du!!
Emelie Westlander