Min skosamling

Detta inlägg önskades för ett tag sen men jag har helt glömt av det! Men nu tänkte jag att det var dags! Vi börjar med...  
Vi börjar med favoriterna, mina Adidas superstar gold (fler bilder på dem här när de var nya och fräscha) De har använts flitigt sen studenten i somras.
Sen har vi mina Nike air force köptes hösten tvåtusenfjorton och användes i ur och skur, inte är de lika vita och fina nu längre och innersulan har blivit utsliten. Men det är väl lite så jag gör, köper ett par skor och har dem på fötterna tills de inte går att använda längre.
Sen har vi mina vans som jag köpte i våras. De har hållit sig i ganska mycket bättre skick då jag inte använt de lika mycket som mina andra sneakers utan mest på väldigt varma sommardagar och när jag har kläder jag inte tycker mina lite "klumpigare" sneakers passar till. 
Slutligen har vi mina träningsskor. Härliga och färgglada. Ser ut som jag har dragit på en massa mättnad, men icke. Så jag är sådär härligt färgsprakande om fötterna när jag springer på rullbandet på gymmet. De kommer från New Balance.
 
Dessa tio centimeters klackar har jag använt en gång i mitt liv. På balen i nian. Smart det där med att använda så höga klackar första gången i mitt liv jag skulle gå i klackar... Nu står de bara i min stringhylla och får se lite fina ut. Köptes på Din Sko bland några av deras "finare" märken.
Dessa boots med klack köpte jag till nyår för några år sen om jag inte misstar mig och är perfekta för att piffa upp höstlocken lite eller på vintern om det inte är allt för halt. Köptes på Din Sko bland några av deras "finare" märken.
Dessa är ett loppisfynd! Skorna kommer från Vagabond men jag knep dem för en femtiolapp på myrorna. Lite mer vardagliga än de övre och lite bredare och en aningen lägre klack också. Ska komma i vana att använda dessa mer i höst för de är rackarns snygga alltså (mvh en som inte har gått i klackar på över ett år.) Plus för att de har en bra sula under, så att en inte halkar lika lätt.
De sista skorna i min lilla skosamling är mina käraste docs. De användes förvånansvärt lite under förra hösten och vinterhalvåret. Får se om det blir mer i år!
 
Men där tog min skosamling slut. Har en massa sönderslitna converse och vans men de kändes irrelevanta att ha med då jag mest undrar varför jag inte slängt dem än?? Bra att ha som slarvskor när jag ska måla antar jag. Sen har vi mina stövlar men de ville inte fastna på bild så ni får helt enkelt överleva utan dem även fast de är snygga. PUSS.