Långt frisörbesök och kvällsläsning

Lite senare inlägg än normalt men kände att jag i alla fall ville kika in och säga hej och godnatt!

Var och färgade min utväxt och klippte håret idag vilket jag inte har gjort sen slutet av april så det behövdes verkligen!! Hade från början tänkt att blogga efter men det tog lite längre än planerat (nästan fyra timmar!! så är livet när en har tjockt hår...) men det gjorde inte så mycket då min frisör är så himla trevlig och jag känner mig så omhändertagen när jag är där!

Blev bjuden på te och choklad, lite extra vardagsglädje alltså! Är i alla fall så himla nöjd med resultatet!! Och hur det blev får ni se imorgon.

Det här är en sådan kväll då jag inte riktigt blir trött... Så nu har jag krupit ner i sängen efter ha röjt upp på mitt rum och tänkte ta och läsa ett slag innan John Blund bestämmer sig för att komma förbi. Godnatt mina fina!!