En dos helgpepp och en dos måndagsdepp

Glad måndag allesammans! Förlåt för tomrummet här på bloggen i helgen men jag har varit busy as a bee. I lördags (förutom att gå runt och vara bakis och trött) firade jag nämligen min syster som fyllde sexton bast. Bilder från det firandet kommer i vanlig ordning upp på bloggen någon dag snart. Igår hängde jag hos Solina, fixade det sista med vår podcast (snart finns första avsnittet i podcast appen, itunes måste bara godkänna den först, tagga!) Förutom det lagade vi även en god middag och åt chips och dipp och kolla på sex and the city. Bra söndag!
Själv är jag dödstrött och har ett huvud som vill explodera. Hat sovit så dåligt hela helgen. Igår kom jag inte i säng förs vid ett ungefär och vakna igen vid halv sex och kunde inte somna om, lagom kul... Tror min förkylning är tillbaka för tappar rösten till och från. Härligt släktdrag det där, med att tappa rösten när en blir sjuk... Så där då, då har ni fått en dos helgpepp och en dos måndagsdepp. Mitt veckans horoskåp låter i alla fell fett positivt så hoppas på en vändning nu, haha. PUSS och KRAM!
Jessica

Såg ut som din syster fick en väldigt bra födelsedag. Himla fint och personligt kort! Tårtan såg väldigt god ut!

Jessica

Såg ut som din syster fick en väldigt bra födelsedag. Himla fint och personligt kort! Tårtan såg väldigt god ut!