En mysfika i novembermörkret

Igår efter en röntgenundersökning mötte jag upp denna babe för en mysfika på ett bageri i vasastan som hon nyligen upptäckt.
Jag tog te och en citronmarängpaj (en stor favorit för mig!) som ni ser han jag inte ens fota innan jag börjat smaska på den. Solina tog pannkakor med sylt och vispgrädde! (Minus dock för priset, kostade nittio kronor för pajen och teet, det här med att leva i Stockholm alltså...)
Alltså hur mysigt är inte detta ställe!
Vi satt och planera vårt nästa podcast avsnitt men annars så snackade vi mest om killar och livet (känns som meningen lät töntig men ni får leva med det.)
Läppstiftet skulle såklart bättras på!
Jag var cute i min ny gamla blus som jag köpt av Amanda. Så fin är den!!
Några timmar senare lämnade vi fiket och gick ut i kylan igen. Det var den onsdagsfikan