Jag fyllde nitton

Igår väcktes jag till tonerna av ja må hon leva med frukost på sängen och lite morgonpaket.
På frukostbrickan var det mammas nybakade frallor med keso och groddar på ena och ost och paprika på andra och ett glas lite extra lyxig apelsinjuice med mynta.
Fick också färska jordgubbar och blåbär samt en kopp te.
JumJum ville så klart vara med.
Detta fick jag i mina morgonpaket. En klocka från Daniel Wellington + extra band (så har ett mörkbrunt och ett svart att variera mig med nu), en ansiktsmask från lush och en gullig liten pincett. Under dagen tog jag det mest lugnt. Småstädade lite. Tog en dusch. Kolla på friends och återhämtade mig från de senaste dagarna.
Vid sextiden kom mormor hit med blommor (de orangea, de andra är från studenten) och så ställdes de fram snacks, champagneglas och prosecco på bordet.
Vid sju kom Hong, Lovisa och Ebba (som sitter bredvid mig när denna bild så därför syns hon inte.)
Fick lite mer paket. Ett par träningstights och träningsbh och lite lakrits från lakritsroten av familjen och ett underbart doftljus som luktar ingefära av Hong. Av Ebba fick jag en kompisdate i värde av femhundra kronor. Bra grej ju!!
Här är Ebba med (glad för att hon ska få äta mat.)
Det serverades citronrostad potatis med kycklingspett (som legat och marinerat i min bästa marinad hela dagen), tzatziki och lite sallad.
Drogge hänger alltid i köket när någon är där (hoppas alltid på att få mat men somna väl för att han tyckte att han fick vänta för länge.)
Födelsedagsbarnet, alltså lilla jag.
Vi spelade ryktet går! Så himla roligt spel!! Lovisa och jag teamade ihop oss, här försökte vi rita russin. Vad hade ni gissat att det var?
Till efterrätt hade mamma gjort knäckskålar med vaniljglass, citronsorbet och jordgubbar. Alltså så himla gott verkligen!!
(bilden är en gif)
Vi körde lite Wii turneringar, det var skoj! En ser ju alltid så galen ut när en kör fäktningen till exempel. Resten av kvällen hängde vi på min bakgård under filtar med tända ljus. Himla mysigt! Där satt vi tills klockan hade passerat tolv och vi nästan håll på att somna.