Vad jag har gjort under mellandagarna

På juldagen träffade jag Lovisa för en kvällsfika. Vi satte oss på en uteservering i gamla stan, snickesnacka och drack te för fyrtiofem kronor...
Dagen därpå träffades vi igen för att gå runt lite i butiker. Jag kom hem tomhänt däremot men det gjorde inte så mycket.
I tisdags hängde jag hos min kusin Ebba hela dagen. Vi spelade tv-spelet life is strange hela dagen, åt chips och lagade blomkålssoppa till middag.
I onsdags träffade jag Hong!! Hon är äntligen hemma efter att ha backpackat i Asien i två månader. Vi pratade ikapp, tog en fika och kollade runt i butiker och jag gjorde några fynd på monki.
Igår hände inte så mycket, jag var hos min jobbcoach på morgonen. Annars pysslade jag med lite saker här hemma och såg så här babeig ut under dagen i min nya tröja från monki. Bättre bild kommer någon gång! Det kan få bli ett nyårslöfte, att bli bättre på att ta outfit bilder till bloggen!
Idag har jag åkt in till veterinären med JumJum för att vaccinera honom bara för att höra att det är nya bestämmelser som innebär att han inte behöver vaccinera sig förs om två år igen. Så det var bara att vända hem. Annars har jag haft minispa med mig själv - duschat extra länge, rakat benen, noga peelat och smort in varenda vrå av min kropp och gjort ansiktsmask. Nu tänkte jag be min syster att noppa till ögonbrynen mina så ska jag färga dem och testa en handmask jag fick från Hong. Annars så har jag umgåtts med Lovisa (suprise) i eftermiddags. Vi fikade på kaferang och kollade runt i lite butiker runt nytorget. Mysigt. Hoppas ni alla har haft det mysigt ni med nu i mellandagarna! Vad är era planer för imorgon?
Jeanette

Mina planer har du redan läst om, så jag kikar in för att önska dig ett Gott Nytt År :)

Svar: Gott nytt år till dig med :)
Emelie Westlander

ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar toppen, och ja, fler outfitbilder <33
jag har inga speciella planer för idag, tror jag ska äta massa mat med min make. Kanske dricka massa vin... lite så.

Svar: Eller hur! Ja måste verkligen bli bättre på detta och släppa idéen om att det är pinigt att ta outfit bilder ute i offentligheten, blir lite tråkigt att bara ta outfitbilder i mitt hem tycker jag.. Men då gäller det ju också att ha något som kan knäppa bilderna åt mig ^^ Det låter ju inte helt fel tycker jag, riktigt mysigt lät det faktiskt <3
Emelie Westlander