Frankie magazine: Daily Journal 2017

I julklapp fick jag årets fina kalender från frankie magazine. Har haft deras tvåtusensexton kalender också, inlägg om den HÄR.
Rosa och fin är den! Alltså åh, dör vad fin den är, det blir liksom roligt att fylla i den.
Viktigt att skriva in namn och telefonnummer utfall att jag skulle vara klantig och glömma den någonstans...
Kalendern innehåller liksom två kalendrar i en. Det är en del med rutsystem och en med rader. 
Min månad hade mycket fint mönster tycker jag!
Så finns det sidor för att skriva in kontaktuppgifter och nytt för iår boxar(?) som en kan vika ihop, tror dock att dessa ersatte klistermärkerna.
Så finns det små fina kort och sidor att fylla med ord.
Små forget-me-notes lappar.
Ennu fler sidor att anteckna på.
Längst bak finns det en liten ficka där en kan stoppa viktiga papper och sådant. Den innehåller också bland annat uppslag för att fylla i födelsedagar, små listor där en kan fylla i allt från recept en vill testa till platser en vill resa till. Kommer aldrig vilja gå över till någon annan kalender!
 
ajlimullersandvik.blogg.se

Heeeelt fantastiskt :D :D

Svar: Eller hur!!
Emelie Westlander

Jeanette

Vilken fin kalender. Har koll på många då jag älskar kalendrar, men den här kände jag inte till :)

Svar: Visst är den fin :) Tror den har börjat säljas nyligen i Sverige, innan har jag beställt den från Australien! Tycker definitivt du ska ta en närmare titt på den (papercut säljer den t.ex) :D
Emelie Westlander