Saker till min mobil

Inlägget är ett samarbete med 24.se
 
I samarbete med 24.se har jag fått välja ut några produkter att skriva om här i bloggen.
Först upp är högtalaren från STREETZ. Den var mindre än vad jag hade förväntat mig ur en positiv aspekt. Perfekt att ha med ut i köket när jag städar eller lagar mat och vill ha musik eller en podcast i bakgrunden, om jag kollar på en serie/film på datorn och ljudet är för lågt, eller varför inte på picknicken. Ljudkvalitén var bättre än vad jag hade förväntat mig också. Den parkopplas via bluetooth så det är ingen sladd att hålla koll på men det går att köpa separat om en inte har bluetooth på sin mobil (eller dator.) Klicka här för att komma till högtalaren.
Fick också tre kameralinser till mobilen. Först upp är Fish eye.
Här har ni före och efter bilder för att jämföra hur det blir utan och med linsen på. Minuset är att kanterna på linsen syns som ni kan se. Går säkert att lyckas få en bild utan men det var ett himla pill att få på den så inget för den som vill ta en bild i all hast. Men om en tar en lite mer genomtänkt bild och har mer tid att trixa så är den toppen såklart. Fish eye ger en cool känsla på bilder tycker jag!
Fick också en kameralins som ska ta bild i ett bredare perspektiv.
Så här blev det då. Känns perfekt för mig som föredrar att ta bilder i kvadratformat med mobilen för på detta vis får jag med så mycket mer i bilden men behåller mina fyrkantiga bilder. Perfekt för instagram med andra ord! Samma sak med kanterna på linsen som på fish eye linsen men lyckades bättre här att justera linsen rätt!
Sist upp är macrolinsen.
Två bilder jag tog med den linsen. Bokeh effekten är härlig och häftig men tyvärr får denna linsen en diss. Jag var tvungen att komma EXTREMT nära något objekt för att det ens skulle gå. Så just macro linsen kommer nog inte användas så mycket framöver tyvärr. Men de andra två tyckte jag som sagt om så fortfarande värt att beställa paketet och det kan du göra HÄR. Funkar inte bara till iPhone utan även andra smartphones.
Sist upp är detta mobilfodral i glansig lattefärg och fake skinn inuti. Perfekt om en inte vill ta med eller inte får plats med plånboken och vill få med sig det nödvändigaste lätt. Dessutom går det att lägga in mobilen även om en har ett tunnare skal på, dock inte med lite tjockare. 
Tyvärr har denna produkt hunnit försvinna från 24.se men ni kan hitta liknande fodral HÄR. (om du har en annan mobil än en iPhone 5s är det bara att ändra till din egen på sidan!)