Flickan med tatueringar

Något som jag helt glömt att visa er är mina tatueringar! För lite mer än fyra veckor så tatuerade jag nämligen mig hos Sophie i min klass så det är väl på tiden att jag visar dem för er nu!
Under mitt vänstra bröst tatuerade jag in texten "I am enough". En fin påminnelse till mig själv om att jag faktiskt duger som jag är och att jag är tillräckligt bra. Gjorde den på just vänstra sidan eftersom att det är där hjärtat sitter.
 
Tatueringen på armen, dödsrelikmärket från Harry Potter har egentligen inte någon riktig djup betydelse. Mest att jag tycker symbolen är fin och Harry Potter är något jag har växt upp med och älskat!
Hemma Hos Felicia

dina tatueringar är verkligen fina! :)

Maja Christenson

Så himla fina! (och så vackra bilder!) ★

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Emelie Westlander