Samos dag tre och fyra

Blev en stranddag igen då värmen inte tillät så mycket mer.
Åt en vegetarisk pizza till lunch då jag var lite hungrigare.
Så fick vi vattenmelon medan vi väntade på notan.
På kvällen drack jag och mamma cava på vår balkong.
Sen promenerade vi in till Pythagórion.
Var inte så hungrig och beställde en sallad som bland annat innehöll apelsin och ost i filodeg.
Nästa dag hyrde vi en bil för att upptäcka mer av ön. Första stoppet var vid ett vattenfall dit jag tyvärr inte våga riskera att ta med min kamera. Men ni kan se en bild från min instagram här. Sedan hängde vi på denna strand en liten stund.
Vi beställde lite cola och glass för att svalka oss.
Sedan åkte vi till den lilla byn Manolates och gick upp för en himla massa backar och trappor för att ta oss till en familjedriven restaurang.
Men det var värt allt promenerande för utsikten var helt amazing och jag åt en himla god grekiska sallad ...
... och den godaste börek(en) jag ätit någonsin!
Sedan tog vi ett snabbdopp på ytterligare en stenstrand.
Sista stoppet blev Kokkari där vi satte oss på en uteservering med havsutsikt.
Vi beställde varsin smoothie, förutom pappa som bestämde sig för att sticka ut i mängden och köpa en öl. Sedan åkte vi hem till hotellet igen och lagade en enkel middag på hotellrummet.
 
ISA

cava på ballen <3 alla bilder är bara ren och skär livsnjut!!