I think I think too much

Kände mig mycket bättre när jag vaknade imorse så pallrade mig till skolan, hade trots allt en ganska lugn dag. När jag kom hem gjorde jag en supergod pasta som typ var to die for, och pasta kanske egentligen inte är det ultimata mellanmålet, men strut samma, pasta är typ det godaste som finns, ångra bara att jag inte gjorde lite mer, haha.
Recept utan några mått, ni får testa er fram helt enkelt beroende på hur mycket ni vill ha och smak. 
 
Små tomater (t.ex. körsbärstomater, coctailtomater eller likande), citron, vitlök, olivolja, lite vatten, basilika salt och peppar, pasta, parmesan // Kocka pasta en minut kortare än anvisad tid. Fräs vitlöken snabbt i olivolja och tillsätt tomaterna (rör om hela tiden.) När tomaterna har blivit mjuka tillsätter du lite vatten och resten av ingredienserna förutom parmesanen. // Häll av pasta vattnet och häll ner pastan i tomatsåsen/röran, fräs ihop det och häll upp på en talrik. Toppa med parmesan och lite extra basilika blad.
Stina

Verkar jättegott!!

VERONICA - modeblogg

Ojojoj så gott det ser ut :) Vad mumsigt! Ha en fin onsdagskväll! Kramkram!

Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se