Det värsta är nog att inte veta om du saknar mig med

Har blivit så dålig på att uppdatera nu under sommaren. Men har haft fullt upp och nu när jag är hemma i stan så jobbar jag på dagarna så är rätt så trött när jag kommer hem så har verkligen inte haft någon lust att sätta mig och skriva. Trivs i alla fall, trevlig personal och de gammla är supersöta och fina! Här är lite ni missat under de senaste dagarna i iPhone bilder.
I söndags var det Ebbas avskedsfest. Hängde hela kvällen med dessa bra människor. Extremt suddig vilket jag ber om ursäkt för men skyller på Ebba som tog bilden. (från vänster, Sofia, Anna- Klara, Jag, Leo, Patrick och Ebba.)
Vi tog sedan ett sent kvällsdopp, mysigt och vattnet var härligt. Sen promenerade jag hem i blött hår.
Kramade även min bästis hej då ett par hundra gånger.
Och gav henne en liten present. en ram som jag målade själv men vår skrivare pajjade så bild får hon sätta in själv. En massa svenskt godis, ska man bo i USA i ett år kan man behöva en del även fast mitt troligen inte kommer räcka för så länge, haha.
Prövade att göra en overnightoat (blåbärs overnight oat med vaniljfluff som inte blev speciellt fluffigt och mullbär) som tyvärr inte riktigt föll mig i smaken. Kall gröt går nog inte riktigt ihop för mig.
Igår gjorde jag en av mina favvo smoothies. God och enkel. (1banan, 2kiwi, 0,5-1dl pressad apelsin, apelsin juice fungerar även, 0,5-1dl yoghurt // dela bananen i lite mindre bitar och gröp ur kiwin och mixa alla ingredienser till en smoothie.)
 
 
Ayatt J

vänta vänta, går du på collage?
Vart?? :o

Mycket Fin blogg btw!