Kokosgröt

 
1dl havregryn, 2,5dl vatten, 1krm salt, 1/2-1dl kokos, 1tsk vaniljpulver(eller vaniljsocker), jordgubbar(valfri mängd, frysta eller färska spelar ingen större roll) // häll i havregrynen, vattnet och saltet i en kastrull. Låt det kocka upp, sänk värmen och häll därefter i vaniljpulvret/vaniljsockret och rör om. Häll i kokosen och rör om tills du fått en önskad konsistens. Häll upp gröten i en skål, värm jordgubbarna i en kastrull (om de är frysta) och dela därefter upp dem i mindre bitar och häll över dem över gröten. Klart!
Annika

Gott!

Josefine Andersson

MUUUMMMSS

sv: Ajdå :( Mina föräldrar med... men jag betalar hälsokost själv (iHerb har räddat mig!!!) och köper eko-bananer i smyg :]
PUSS

Erica

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

Alice

Hejsan! Har svarat på din fråga på hur man får sin dropdown meny imitten, du hittar det på min blogg (andra inlägget uppifrån)

Jag hoppas det var till någon hjälp annars får du kommentera igen så kan jag försöka förklara bättre!

Kram på dig!

Amanda

Hej jag har precis dragit igång en veckans blogg och det skulle vara skoj om du ville vara med :) kram

My Elfstrand

Åååh gott!!

Esmeralda

åhh vad gott! det ska jag testa :D

Milina Salihodzic

Åh gott det ser ut :)