Fredag

Glad fredag allesammans! Är helt slut efter att vad som skulle bli ett tre timmarspass blev ett tio timmars pass. Det har varit så himla mycket kunder på jobbet. Mycket att göra. Nu är jag sådär tom på energi igen. Imorgon väntar ett nästan lika långt pass. Skulle helst bara vilja sova. Inte göra någonting. Förlåt att det inte är så peppigt just nu. Peppen kommer tillbaka så småningom. Behöver bara hitta ett sätt, en möjlighet att ladda om batterierna.
(arkivbild)
(arkivbild)
Emma Olsson Thorell

Jag känner det samma. Känns som att jag bara jobbar och när jag inte jobbar så är jag bara trött

Svar: Ja preach! Och har som någon överhängande trötthet på jobbet, tar alltid kaffestationen om jag har möjlighet för det blir mindre utmattande än kundbemötandet... Ne ska verkligen se till att ta lite ledigt i höst!
Emelie Westlander

IA

Åh så fint foto när de sitter och tittar på regndroppar. Så han är inte så klok säger du. Utom när det gäller mat då..Men ibland kan det vara till fördel att "inte vara så smart"...både för hundar och katter..Jag menar det går ju att dra fördel av att "inte vara så smart"..

Förklarar inte mer..det är en hemlis :-)