Vlogg || Tjugoförsta Januari

Mina peeps, Det har äntligen blivit dags för en ny video! Inte vilken video som helst, utan en vlogg! Det har varit efterfrågat flera gånger tidigare så igår tog jag tag i det. Dock har jag ingen bra utrustning för vloggar, så ljud och bild kvalitén är tyvärr inte super då jag fick ta till med mobilen, funkar tyvärr inte riktigt att gå runt med systemkameran på det viset. Men hoppas ni ska tycka videon är rolig och prenumerera gärna så blir jag glad! 
ISA

Woooho vad roligt emelie! vilken youtube-stjärna du är! men ofta du vaknar med sånt där perfekt svall!? :O

Svar: nemen tackar tackar ^^ Haha, gör inte alltid det, men hade relativt nytvättat hår, min syster hade lockat håret mitt kvällen innan och jag sover alltid med en låg hästsvans vilket gör att håret inte blir så ruffsigt under natten. Då vaknar jag med ett "perfekt" svall som detta ;)
Emelie Westlander