Too busy shipping Evak

Sen sista avsnittet av tredje säsongen av SKAM släpptes är allt jag har gjort att kolla på videos av Isak och Even. Finns nog inget jag shippar mer just nu. Håller alla tummar och tår för att nästa säsong ska handla om Even så vi får mer Evak och veta mer om Even och hans sjukdom. Igår hittade jag nog en av mina favorit videos som någon har klippt ihop, DENNA GIF beskriver ganska bra på hur jag reagerar till klippet. (Behöver ni lite skratt efter ni sett videon kolla på DENNA därefter.) 
Moa

Hej! Sett uttrycket "too busy shipping evak" på massa ställen, men vad betyder shipping?

Svar: var på väg att skriva att det betyder att en shippar något, det hade ju inte hjälpt hahah. Tror inte det finns liksom någon direkt svensk synonym, men kort och gott betyder det väl att en typ tycker ett par är fint "hejar" på dem. Förstod du vad jag försökte förklara? :)
Emelie Westlander

Moa

Haha! Ja, men då fattar jag! Tack så mycket för förklaringen :D