Min nyårsafton och gott nytt år

Igår var det år tvåtusensextons sista dag. Givetvis skulle jag fira in det nya året och det gjorde jag i denna klänning som jag köpte på TopShop för några år sen.
Håret var lockat och min syster gjorde en extra festlig ögonskuggning på mig.
Kvällen startade hos Solina, hon hade pyntat och fixat så himla fint i sin lägenhet!
Det babblades i hennes kök och vinglasen fylldes på i omgångar.
Vi körde sanning eller konsekvens sittandes på hennes vardagsrumsgolv (lovar att vi inte går på mellanstadiet!)
Fina brudar!
Vid tolvslaget befann vi oss på Mosebacke för att kolla på fyrverkerier och dricka bubbel. Sen försökte vi hitta någonstans att dra vidare.
Men det slutade med att vi hamna på donken istället. Tycker det blev ett fint och bra nyårsfirande med dessa härliga brudar! Gott nytt år till er, låt oss hoppas att det händer lite bättre saker i världen iår, typ att Trump avgår till exempel.