En sjukling i sängen

Idag var jag tvungen att sjukanmäla mig från jobbet. Vaknar en utan någon röst kvar och med feber är det inte ultimat att gå till förskolan och jobba hela dagen. Hade i alla fall denna plutt som sällskap hela dagen och har ägnat min dag åt film och youtubeklipp. Håller alla tummar och tår att jag ska vara tillräckligt frisk för att gå på SKAM eventet på debeser imorgon (kanske inte så troligt dock.)
Unnade mig att beställa hem en highlighter och rouge från the balm samt en rouge borste från youngblood. Behövde lite påfyllning i sminkförrådet. Bangerhead har en himla bra grej att en kan få varorna levererat via budbee så kommer varorna samma kväll som en beställt varorna, gratis!! (obs, ej sponsrat.)
bilden är en gif
ISA

åh krya på dig vännen! har varit så dålig att höra av mig, skäms! Skyller på att skolan börjat och livet går i 280. Ser att du har bra sällis där i sängen iaf ;) Hjärta!

Svar: Tack finis!! Men du, jag har ju inte varit super heller på att höra av mig och har helt glömt av att läsa och kommentera andras bloggar ordentligt :// Haha, ja förståeligt! Jag får skylla på att det har varit full rulle med nya jobbet :P Men nästa vecka får vi ta och ses tycket jag!!<3
Emelie Westlander