Saker jag uppskattar just nu

Att sätta på sig ett matchande par underkläder
Sån liten grej men som är så mycket vardagsglädje för mig! Är så sugen på detta set nedan (från monki.)
Nybakt bröd som fortfarande är lite varmt så att smöret smälter
Alltså mmmm! Mamma brukar göra sina megagoda frallor rätt ofta här hemma men nu var det ett tag sen faktiskt. Men på förskolan jag jobbar får vi hembakt bröd till maten rätt ofta och det är alltid varmt och göttigt!

Att få ett sms från sin chef där det står att hon är glad att jag jobbar hos dem
Fick det nu i veckan och blev så himla glad! Sån himla skillnad liksom från min chef när jag jobbade på Flying
Tiger som skickade ut ett mail varje vecka där hon skrev vad en hade gjort för fel. Men nu ska vi fokusera på det positiva att jag nu har en bra chef! 
 
Att äta middag (ute) en vardag med vänner 
För att göra vardagen lite roligare när en är trött och utmattad efter en lång jobbdag, peppra lite energi genom att äta middag med vänner, varför inte lyxa till det med att käka ute? Att det äntligen börjar gå mot ljusare tider!! Solen går upp vid sju och ner vid fem (ish)
Glömmer fortfarande bort detta och hade därför inte dragit ner mina persienner i går kväll vilket ledde till att jag vaknade halv åtta imorse av morgonens dagsljus som fyllt mitt rum. (Och att jag trodde att klockan var typ ett när hon var halv fyra vilket kanske var lite jobbigare, haha.)
 
Att vi ska få en balkong till våren/sommaren!!
Sååå pepp på detta!! Fatta vad härligt att äta frukost på balkongen på morgonen och hänga på balkongen på kvällarna med vänner (eller ja det kommer vara en relativt liten balkong, och inte en där det går att få plats ett stort gäng (men finns det hjärtrum så finns det stjärtrum.) och ingången kommer tyvärr vara från mina föräldrars sovrum) men skit i det för vi ska ha en balkong!! Största kruxet är ju hur vi ska lösa det med katterna? Vi vill ju liksom inte näta in hela balkongen... Någon som har ett förslag?
 
Att sova med en liten fluffboll vid huvudkudden och en vid fotändan
Katterna våra sover ofta hos mig eftersom att jag är den enda som orkar lämna dörren på glänt åt dem. Så de flesta nätter har jag en liten (tjock) kisse vid huvudkudden, och en vid fotändan (eller mellan rumpan och benen när jag ligger hopkurad.)Att jag och mamma bokat in en spahelg! 

Mamma och jag har unnat oss att boka in en spahelg ihop i Göteborg i mars. Trerättersmiddag, lunch/brunch och frukostbuffé ingår utöver tillgången till spa anläggningen.

Emelie Karlsson

Vilket fint set!!

Svar: Eller hur!!
Emelie Westlander

Jeanette Thomsen

Åh...Älskar spa. Det är nåt jag och mannen föredrar att göra nån enstaka gång så där när vi har möjlighet :)

Svar: Alltså ja det är verkligen något en borde unna sig om/när en har möjlighet!! Så himla behövligt för både kropp och själ :) Har ni något favoritspa ni åker till eller testar ni nya? :)
Emelie Westlander

ISA

blev så glad bara av att läsa detta, framförallt för jag ser planer för oss bägge som inkluderar ballen <3 och nybakat bröd! hehe.

Svar: Hihi vad bra!! Alltså jaaa vad vi ska njuta på min balkong i sommar!!!
Emelie Westlander

Anonym

Nybakat bröd är ju så gott!

Svar: verkligen!!
Emelie Westlander

Jeanette

Vi har varit på tre olika platser hittills och det har varit både för och nackdelar med alla platser. Vi har enbart varit på spa som inte är så långt hemifrån :)

Svar: Jag förstår :) Men härligt med spa oavsett ^^
Emelie Westlander