Nya skrivbordet är på plats

Jag har äntligen fixat klart med mitt nya skrivbord! För en vecka sen blev allt fullbordat och nu ska jag dela med mig av hur det blev till er. Hade tagit förebilder som dessvärre försvann när jag råkade klicka "radera alla bilder" istället för "radera enstaka" på kameran, så irriterande!! Men HÄR kan ni se på ett ungefär hur det såg ut innan, bilden är ett år gammalt och skrivbordet var nystädat på bilden, men som ni ser var det ganska litet och blev därför alltid fullt belastat och det blev stökigt på en gång. Aja, nu ska jag sluta rabbla på, här kommer ett gäng bilder på hur skrivbordshörnan ser ut nu.
Så skönt att ha ett större och rymligare skrivbord som faktiskt går att sitta vid. 
En sminkspegel som jag också använder som smyckesförvaring får stå på skrivbordet. Sminkpenslarna får stå i en behållare (som egentligen är en stor ljuslykta.)
Köpte en vagn på IKEA för att kunna förvara lite mer saker också.
Så köpte jag ett förvaringsställ, eller vad det nu ska kallas. Där kan jag ställa tidningar, min kalender och annat jag behöver ha framme.
En trälåda att ställa växter på och en cosmetic organizer att ställe lite smink i. 
Fullkomligt ÄLSKAR skrivbordslampan jag köpte. Tycker den är så himla fin!
En ny skrivbordsstol fick det bli också. Den jag har haft innan var så klumpig så tyckte inte den passade in på mitt rum så bra, den tog bara upp plats. Och hur fin var inte denna rosa stol med mässingsben?!
Här kommer jag sitta en del! Perfekt att kunna sitta vid skrivbordet när jag vill producera innehåll till bloggen till exempel.
 
PS! Glöm inte >>undersökningen<<
Maria

Så fint det blev
Maria

Svar: eller hur :) tack!!
Emelie Westlander

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med nytt skrivbord! :)

Svar: verkligen!! :)
Emelie Westlander

Linnéa

Skrivbordslampan!! 😍 Var köpte du den? 🙈

Svar: Visst är den fin!! Den är köpt på lagerhaus :)
Emelie Westlander