Några saker jag gärna skulle vilja ha

Vi lever i ett konsumtionssamhälle och vi människor vill (tyvärr) alltid ha lite mer. Här är några saker jag gärna skulle vilja ha.
 
GRL PWR TRÖJA: så fin och den ser så gosig ut!
SILKES PYJAMAS: kanske inte just denna för den kostade typ fyra tusen, och jag sover nästan aldrig i pyjamas. Men hade varit härligt att ha en att strosa runt i om mornarna.
NYA SNEAKERS: skulle gärna vilja ha ett par nya sneakers till våren, tycker det är så snyggt med mocka sneakers och skulle gärna vilja ha de blå från nike eller de mörkrosa från adidas. (eller båda, hehe.)
EN FÅTÖLJ: till de stunder jag vill mysa ner mig lite. sängen ska ju egentligen bara förknippas med sömn och sex. plus att jag får ont i ryggen av att sitta i sängen i längre stunder för kan inte hålla ryggen i god hållning.
STÖRRE HANDVÄSKA: skulle gärna vilja ha en större handväska om jag t.ex ska på bloggdate och behöver både kamera, dator, laddare etc. eller när jag ska börja plugga igen (när nu det blir.) har bara små väskor och tygkassar.
GUL HOODIE: tyckte denna gula hoodie var himla fin! var länge sen jag klädde mig i något gult. har inte ens kvar något gult plagg i min garderob. skulle gärna vilja ha några ljusa lite pösiga jeans också (typ som dem modellen har på bilden.)
 
PS! Glöm inte >>undersökningen<<
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt snygg Hoodie!! :)

Svar: Eller hur!!
Emelie Westlander

sandra

+1 på sneakers alltså!

Svar: Alltså ja måste köpa någon av dem till våren!!
Emelie Westlander