Jane Køning Love Tags, en kärleksförklaring

Inlägget är i samarbete med Jane Køning
I veckan fick jag hem ett extra fint paket på posten, kolla så tjusiga påsar! Vad kan gömmas däri måntro?
Fina askar från Jane Køning. Men givetvis finns det något fint däri också!
Nämligen ett armband och ett halsband från Jane Kønings smyckes kollektion love tags i förgyllt silver, armbandet skulle egentligen varit i sterling silver men det guldiga var minst lika fint.
Såhär fina är dem på! Galet ju!
Gillar att armbandet sitter lite löst och inte helt fast runt handleden. Det går att spänna hårdare om en föredrar det, men detta blev lagom för mig.
Så himla perfekt längd på halsbandet också! (Min kedja är sextio centimeter.) Går ihop så fint då med mitt feminist smycke som alltid sitter runt min hals, dem blir som en enhet.
Det fina med love tag kollektionen är att en kan beställa ett smycke som betyder något. Kanske en kärleksförklaring till en vän, en partner, ett syskon, en förälder eller någon annan person som står en nära. Eller ha flera berlocker för att ge en kärleksförklaring till flera personer en bryr sig om. Min kärleksförklaring på smycket fick bli till mig själv. För det är minst lika viktigt! Att komma ihåg att ge sig själv kärlek.
bilden är en gif
Är kär i mina fina smycken från Jane Køning. Dessa kommer användas vid alla tillfällen!!
 
 
Matilda

Jane Konig har så fina smycken!

Svar: Verkligen!!
Emelie Westlander

Felicia

åh, så fina!

Svar: Visst är de :)
Emelie Westlander

Gabriella

Såå fina!!

Svar: Eller hur!!
Emelie Westlander

N

Fina!!

Svar: Javisst är de!!
Emelie Westlander

sandra

Alltså så himla fina! Både smyckena och bilderna <33

Svar: Ja visst är de fina :) Och tack så mycket <33
Emelie Westlander