Frukost på kaferang

I lördags åt jag frukost med Isa för er som har missat det. Vi gick på kaferang på nytorget.
Fina fina vän!!
Jag beställde in en belgisk våffla, som var god men inte värd priset. Sextionio kronor kostade den lilla mini våfflan utan tillbehör?? Fick betala trettio kronor för att få jordgubbar, blåbär och nutella till. Really?
Aja nu ska vi inte klaga något mer för det var en himlans mysig frukost ju!! Till min våffla drack jag en kopp grönt te.
Frukosten skulle givetvis dokumenteras. Det är detta som är så bra med att ha vänner som också bloggar, ingen som suckar och klagar över att en vill fota!
Vi satt och babbla konstant. Catchade upp på vad som hänt sen senast och peppade varandra. Blir så upplyft och fylld av energi av att umgås med denna människa!! Teet hämtades det såklart påtår på efter en stund.
Men de var dem bilderna jag hade från frukosten.
 
Vill du se mer bilder från denna lördag?
PS! Glöm inte >>undersökningen<<
 
 
Ida Jansson

Åh va mysigt och gott 😃 Men dyrt håller jag med om.

Svar: Ja verkligen :D Men jag, lite dyrt, så kommer inte ta våffla nästa gång igen :P
Emelie Westlander

Dixi Wonderland

Men så gott :D

Svar: Verkligen :)
Emelie Westlander

Maja Christenson

Din blogg är verkligen mysbomben delux - love it! :)

Svar: Tack!! Vad glad jag blir :))
Emelie Westlander

Alma

Åh så gott det såg ut!

Svar: Det var det också :)
Emelie Westlander