En bild i timmen (typ)

07.51 Har nu legat vaken i sängen i en timme och ger upp på att jag kommer somna om. Förkylningen är tillbaka och jag har sovit skitdåligt även fast jag hade bäddat med mina nya nytvättade lakan.
08.35 Har jag lyckats tagit mig upp, sitter och fixar lite saker på datorn, äter äppelbitar och dricker mitt förkylningste. (Ingefära, nejlikor, citron och honung.)
9.39 Har jag gjort mig klar för att gå ut, tänker att om jag försöker lura mig själv att jag egentligen är frisk så kanske kroppen tror det också.
10.31 Sitter jag på kaferang och äter belgisk våffla med Nutella, jordgubbar och blåbär till frukost i sällskap av Isa. Fylls av pepp och glömmer för en stund att jag inte är frisk (även om det låg två hårstrån i min våffla...) Fler bilder från mysfrukosten kommer att komma i bloggen i veckan.
11.40 Tar vi outfitbilder som givetvis också kommer upp på bloggen i veckan! Tänker att jag ska bli bättre på att förbereda inlägg i förväg som jag kan publicera när jag inte har tid eller inspiration att få ihop något nytt där och då.
11.55 Slinker vi in på fat cat och kollar runt lite pga mysigaste butiken!!
12.24 Köper jag ett mörkrosa och ett rött nagellack, råkade visst bli en tröja på Monki också, hehe...
13.02 Har jag och Isa skiljts åt och jag är hemma igen. Har bytt om till min nya tröja, fräschat upp mig och slänger upp ett inlägg på bloggen.
14.11 Promenerar jag in i gamla stan för att hänga hemma hos Ebba, vi värmer potatisbullar i micron och sätter på den fjärde(?) star wars filmen eftersom att hon tycker det är en skam att jag aldrig sett en enda star wars film i mitt liv.
15.36 Målar jag naglarna i mina nya nagellack, skillnaden syns inte så mycket på bilden eftersom att det var dåligt ljus men syns mer nu när jag kollar ner på fingrarna som flyger över tangentbordet i dagsljus.
16.55 Bunkrar vi upp med chips och dipp och kollar på en till star wars film.
(Vi hoppar fram till några timmar senare) 20.23 Har vi lagat lite middag, blev lite svensk husmanskost.
21.01 Vi kollar på melodifestivalen. Vi missade de tre första bidragen men det gjorde inte så mycket eftersom att vi ändå mest kollade för att Clara Henry är så skön.
22.40 Hemma igen och gör mig klar för att sova. Tänderna ska borstas och sminket ska av.
23.11 Ligger jag i sängen och det tar inte lång tid innan jag somnar. Och det var min lördag.
 
PS! Glöm inte >>undersökningen<<
ISA

så fint att jag ändå fick vara med vissa av dessa timmar <3 och lol över hårstråna, blir fan äckligare och äckligare ju mer jag tänker påt! :O

Svar: haha ja eller hur!! blir mer och mer irriterad över att jag inte sa något... men inget att göra åt såhär i efterhand :/
Emelie Westlander

Ella

Wow vilken produktiv dag! Våfflorna såg ju helt himmelska ut.. Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Dem var verkligen grymt goda!! Tack så mycket<3
Emelie Westlander

sandra

Så kul att få hänga med såhär! Och bilden på dig efter att du och Isa skilts åt <3

Svar: Men tack så mycket Sandra<33
Emelie Westlander