Lite vad jag har haft för mig på sistone

Tagit en sväng på stan med mamma. Vi hängde på på Söder och åkte in till Sickla.
I Sickla åt vi vegansallad och promenerade runt i gallerian.
Har också gått runt i Adlibris med Solina, tycker att det är så fint där inne! Vill ta en fika här någon gång! (Tips på tal om det, såg idag när jag gick förbi att en får en pocketbok och fika för sextionio kronor!! Hur bra!!)
På kvällen carpade vi det sista av sommaren med varsin öl och en ask blåbär i ivar los parken.
(bilden är en gif)
Solina köpte för övrigt en superfin affisch!!
Hänger också en del på Lovisas jobb för att hålla henne sällskap.
Träffade en som heter Hanna en dag som jag också fått kontakt med via Floras blogg, vi fika och promenerade på söder vilket slutade med att sitta uppe på Skinnarviksberget och blicka ut över Stockholm. 
Hade också mysmiddag med Lovisa en kväll. Vi lagade zucchinifritters med tahiniyoghurtsås, halloumi och en sallad på avokado, gurka, granatäpple och persilja. Mat från himmelriket med andra ord och ni hittar receptet HÄR.
JumJum blev lite nyfiken på min frukost en morgon... 
(bilden är en gif)
Har också fått jobb!! Jobbade idag min andra dag på TGR och trivs redan super även om det såklart fortfarande är mycket att lära. När jag fick reda på det hoppade jag runt typ såhär i ett x antal minuter och skrek. 
Det firades senare på kvällen med ett glas cava på muggen med Lovisa.
Gla för att jag inte är arbetslös längre (eller arbetssökande som en så positivt ska säga men vad spelar det för roll nu när jag har ett jobb!)