Femton centimeter kortare

Igår var jag hos mina frisör och klippte mig och färga utväxten som jag nämnde. Är så LÖJLIGT nöjd!
Det känns som att jag verkligen har hittat min längd!! Mitt hår var så himla slitet innan jag gick dit och var sugen på en ordentlig förändring så jag kapade 15 centimeter och så klippte vi upp håret lite också.
(Fint med min Tangle Teezer i bakgrunden...) Nu är mitt hår också lite sådär frisörstylat och även om det är fint så längtar lite tills nästa hårtvätt när jag får mitt självfall och fluffhår så jag får se hur håret lägger sig av sig självt.
Vet inte hur många gånger jag har kollat mig i spegeln idag och i mobilkameran och bara ler varje gång för att jag är så nöjd med detta hår!! Vi la i en lite ljusare och kallare ton också som ni kan se.
Vad tycker ni? Tycker ni också att det blev fint eller säger ni njet?
 
 
 
Tilda Barkselius

Åhh så fint!

Svar: Tack så mycket!!
Emelie Westlander

Moa

vad fint, passar dig superbra! kram

Svar: Tack Moa <3
Emelie Westlander

ISA

njaaa, jag säger nog njet på den asså..

SKOJA!!! (gud vad elak jag kände mig). Du är superfin och passade så bra i det, älskar när håret känns sådär fräscht och *rätt*. Är också lite sugen på kortare men vet att det aldrig blir så bra som jag vill, hehe.

Svar: Hahah, tack så mycket!! Äsch då! Det gäller bara att våga och hitta rätt frisör så blir det bra :)
Emelie Westlander