Englands resan del två

På Måndagen tog vi en dagstur till Oxford. 
Vi gick in i botaniska trädgården...
Älskar de små rosa blommorna!
En kunde också åka på en liten båttur om en ville det men det hann vi inte.
Så vi sa hej då till Oxford och åkte vidare.
Destinationen var Buford där vi bodde på The Bull.
Kolla vad mysigt!
Jag bestämde mig för att ta ett bad när vi hade kommit in på vårt hotellrum med en badbomb från lush.
Vattnet glittra! Och det gjorde jag också efter jag kommit upp ur badet.
Vi gick till en liten restaurang i närheten för att äta middag.
Jag tog någon köttbit med pommes, ruccola sallad, portobellosvamp, ugnsrostad tomat och vitlökssmör. Det var tyvärr snålt med vegetariska rätter på de restauranger vi var på i England... Men maten var god!
Morgonen därpå vaknade vi i hotellsängen.
Här kan vi snacka frukost!! 
Alla plockade ihop lite av vad en ville ha.
Sen begav vi oss ut på en promenad.
Träffa kossor.
Gick igenom trånga stigar där jag blev riven av kvistar och bränd av brännässlor.
Fick en hundkompis också!
Sen åkte vi till en liten by i närheten som jag inte kan komma ihåg namnet på.
Hur gulligt var inte detta glasstånd??
Sen hoppade vi in i bilen igen för att åka vidare till nästa stad. Men mer om det i ett annat inlägg!
 
Linnéa

Superfina bilder! England är bäst <3 En fråga: vad hette badbomben från Lush? Måste ju bara testa den haha ☺️ Kram

Svar: Tack så mycket!! Badbomben heter intergalatic och är så härlig! Doftar mintigt :)Kram<3
Emelie Westlander