En middag på vapiano

Igår åt jag middag på Vapiano med Solina och Moa. Vi hade en supermysig kväll med en massa prat och skratt.
Såhär glada var vi när vi skulle äta efterrätt. (Bild tagen av Moa)
Vi delade alla på deras efterrätt med mascarpone och vispgrädde med  jordgubbar och kakao.
När jag kommit hem igen såg jag sista Harry Potter filmen. Har haft som projekt att läsa om alla böcker under sommaren som jag har nämnt och igår läste jag klart sista sidan ur sista boken och så såg jag de två sista filmerna sen. Känns som ett tomrum... Även om jag läst böckerna förut, även om jag sett filmerna en biljon gånger så känns det så himla sorgligt att ha läst klart, att återigen lämna Harry Potters magiska värld. Ibland önskar jag att det aldrig tog slut, men allt kan inte hålla på i en evighet.
ISA

åh älskar bilder som är tagna *mitt i skrattet*. Fint <3

Svar: Jag med!! Tycker oftast att det blir finare med en spontan *mitt i skrattet* bild än en "arrangerad" :)
Emelie Westlander