Ännu en underbar frukost

Frukost är det absolut bästa jag vet! Tycker det är supertråkigt när jag inte hinner äta mer än en rostmacka med ost på. Det är sådan vardagsglädje för mig att göra lite mer!
Idag gjorde jag en smoothie på banan, hallon, jordnötssmör och kokosmjölk. Samt en chiapudding smaksatt med kardemumma och toppad med varma hallon, banan och havregryn som jag rosta i kokosolja och ringla lite honung över.
Nu är jag sådär perfekt mätt och nöjd!
 
 
Elise

Mums, håller helt med! Det är så himla viktigt att få sitta och njuta av en god frukost om morgnarna! :)

Svar: Ja eller hur! En bra och god frukost ger så mycket mer energi och glädje till resten av dagen tycker jag!!
Emelie Westlander

ISA

vill äta frukost hos dig! blir så impad över er som är påhittiga och kommer på nya grejor. Mvh alltid-två-mackor tjejen.

Svar: Hahah, vi får kanske styra upp något någon gång ;) Du får komma hem till mig på en brunch någon gång tycker jag :)
Emelie Westlander