Två nya tavlor

Vi har fått två tavlor ovanför vårt piano.
Tycker de går ihop så fint med färgnyanserna i vårt vardagsrum.
Tycker färgerna går så fint ihop med masken vi köpte i Sydafrika för ett antal år sen. Helt olika stilar, men passar ihop ändå på något sätt.
Plus att tavlorna i sig är så sjukt fina!! Eller vad tycker ni?
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fint

Svar: Eller hur!!
Emelie Westlander

ISA

de var fett fina! lite originella och jäkligt snygga med den svarta, enkla ramen runt. hah, värsta utvärderingen från en som inte vet något om inredning ;) MEN!! ni har ett piano! åh, har alltid velat lära mig Furelise! OCH!! tack för fina omnämningen i förra inlägget. Gulle du! ursäkta alla stora bokstäver och !!!, blir alltid ivrig av att skriva till dig!

Svar: Javisst är dem :) Köpta på fotografiska muséet! Haha äsch då, det gör inte jag direkt heller, kör bara på vad jag tycker om och tycker blir fint ;) Jaa, det har vi! Det var min mormors mors piano som mamma tog över när hon flyttade in i sin första riktiga lägenhet :) Kunde hela den utantill förut!! Har glömt en del nu tyvärr, men en del sitter kvar! Givetvis blir du omnämd<3 Haha blir lika glad jag av att skriva med dig jag :)) Puss
Emelie Westlander