Tacokväll hos Solina

Igår hade vi taco kväll hos Solina. På plats var Solina (som ni kanske förstår), Astrid, Moa och så jag förstås!
Det ständiga struglet med att fylla tacos brödet med lagom mycket fyllning...
Astrid, fin hon är va!
Sen diskade de andra, det fanns inte plats för en fjärde att diska, eller var jag bara lite lat denna tisdagskväll, the world will never know.
Jag dukade fram te och chokladtryfflar som jag hade köpt på jobbet och så hade Solina fått med sig kanelbullar från jobbet, det var trots allt kanelbullens dag.
Vi satt och snickesnacka i köket resten av kvällen tills alla började bli trötta och det var dags att ta tunnelbanan hem igen. En himlans mysig kväll blev det, förhoppningsvis blir det fler sådana fina kvällar!
Helena

Alltså nu blir jag ju sjukt sugen på tacos. Får nog bli lunchmaten till imorgon :)

Svar: Låter som en suverän idé tycker jag :)
Emelie Westlander

Jor%E9

men åh vilken helmysig kväll det verkar ha varit! tacos + vänner + chitchat = oslagbar kombo!!

Svar: Det var det verkligen!! Myskväll när den är som bäst liksom :D
Emelie Westlander