Jag behöver er hjälp!

En liten mobilblogghälsning från mig i soffan innan jag drar iväg och äter lunch med mamma innan jobbet.

Jag skulle behöva er hjälp!

Jag är i en liten sådan bloggtorka period igen så kan inte ni komma med lite förslag på vad jag kan blogga om? Vad vill ni se här på bloggisen? (Och please do så jag inte blir en sorglig människa som inte får några kommentarer och förslag på detta inlägg.) PUSS!

Anonym

Ååå jag skulle vilja läs mer av dina funderingar och åsikter här i bloggen!

Svar: Givetvis!
Emelie Westlander

Matilda

Kan du inte göra ett inlägg med dina favorit instagram konton?

Svar: Det kan jag göra, kul idè!
Emelie Westlander

Josefin

Åh typ ett inlägg med dina "must haves" produkter? Hade varit kul :)

Svar: Det ska fixas, tack för förslaget :)
Emelie Westlander

Malin

VIDEOBLOGGA, please?

Svar: Det ska jag absolut göra! Har tänkt göra det ett tag och har haft önskemål om det tidigare men problemet har väl varit hur jag ska få en tillräckligt bred filmvinkel. Men har tänkt att jag kan använda något av mina objektiv till mobilen och låna min systers selfie stick så ska det nog kunna funka :)
Emelie Westlander