Insomnia och Nuda Paper release

Lite senare uppdatering än vanligt, men bättre sent än aldrig! Ikväll hade Frida lansering av sin nya tidning Nuda Paper. Jag var på plats med ett härligt gäng brudar!
Medan vi väntade på att det hela skulle dra igång så kollade vi in utställningen insomnia i Bonniers konsthall.
Vi flydde också till biblioteket en snabbis för att snickesnacka och ha fotosession, supermodeller jag har framför kameran va
Sen hölls det lite tal och Tone Schunnesson läste en dikt. Träffade också en vän som jag inte träffat på hundra år vilket var himla kul!! Men efter det så bestämde vi oss för att köpa pomfritt och glass på donken och satte oss på stadsbiblioteket.
 Efter en kväll full av skratt och prat så tog jag tunnelbanan hem igen med lite ömma fötter efter att ha gått i klackar i ett par timmar.
 
 
 
ISA

Lät ju som en jättefin onsdagskväll hörredu! starkt jobbat med klackarna också ;)

Svar: Det var det verkligen :) Eller hur ;) Förtjänar fan applåder
Emelie Westlander

Julia Johansson

Måste bara få säga att jag tycker din blogg är såååå bra! :)

Svar: Men åh tack du fina!!
Emelie Westlander

Moa

Lät som ni hade en toppekväll, synd att jag inte kunde vara med! Kram kram

Svar: Det var det verkligen!! Jaa, synd att du inte kunde hänga på... Kram<3
Emelie Westlander