Hej från sjuksängen

arkivbild
Hej hopp mina sötnosar! Jag ville bara kika in och säga att jag fortfarande lever trots frånvaron här på bloggen. Har nämligen varit sjuk (ska inte dra hela sjukhistorien, för tråkigt för er att läsa, det snacket sparas till läkaren) och inte haft kraft att göra så mycket mer än att ligga i sängen och kolla på sex and the city, friends och notting hill. Har nu varit och tagit prover och fått antibiotika utskrivet. Jag återkommer när jag är frisk och kry igen och har energin att leverera bättre inlägg till er. PUSS!
ISA

men finis! (trodde först det var en bild från nu, ville skrika högt av avund att du är sådär snygg som sjukis). Krya på dig massor och tillåt dig att bara vila, dricka te, äta bullar och pilla dig i naveln <3

Svar: haha gud I wish! Tack du <33
Emelie Westlander