Englands resan del fyra

Då var det dags för fjärde och sista delen från min Englands resa i somras.
Vår sista destination var Cornwall som ligger vid kusten. När vi hade packat upp på våra rum så satte vi oss i lobbyn medan vi väntade på att få ett bord till middagen. 
Inne i restaurangen.
Min varmrätt fick inte vara med på bild för det var den inte med verken estetiskt sätt eller smakvis... Min efterrätt var däremot riktigt god! Någon vit chokladmousse med friterad banan, bär och kolasås om jag kommer ihåg rätt! Men annars var hotellet överlag ingen hit. Extremt dålig service, sunkiga rum, det doftade skumt och kändes väldigt fuktigt... Men nu är det inte det negativa vi ska fokusera på hörrni!
Morgonen därpå tog vi bilen en liten bit för att ta oss över till slottet ni ser där på andra sidan. Men för att ta sig dit var en tvungen att ta sig över med båt.
Tog däremot inga bilder inne i slottet för tyckte inget var speciellt fotovänligt... Men trädgården var fin den och ni får därför se några bilder från den!
När det började regna hittade jag och pappa skydd under ett gigantiskt träd och buskar.
Blir någon ens sugen på att sätta sig på denna?? Fin stol i alla fall! Sen tog vi båten tillbaka till andra sidan och tog bilen till mousehole.
Där pappa tyckte det var en utomordentlig idé att dyka i det tolvgradiga vattnet.
Vi letade upp en restaurang att äta på.
Och satt ensamma på uteserveringen.
När våra magar var fulla och notan var betald hade floden ebbat ut. 
Dimman låg tjock...
Helt sjukt att vi tidigare på dagen var tvungna att ta båten till slottet och att det nu gick att promenera över.
Vi hoppar vidare till nästa och sista dagen. Vårt enda mål var Stonehenge som är en väldigt känd stensättning i sydvästra England. Låt oss uppskatta gruppen som tar en groupie tillsammans framför Stonehenge.
Men mer än så har jag inte att visa från den dagen. På kvällen anlände vi till flygplanshotellet och tog det vara lugnt på hotellrummen, tog ett bad och beställde upp pizza.
Morgonen därpå åt jag frukost uppe på hotellrummet. Det kostade sisådär tvåhundra svenska kronor per person att äta frukost på hotellet vilket vi inte tyckte var prisvärt så vi köpte med oss egen frukost till hotellrummen istället. Sen åkte vi hem till Sverige igen.