En mysig oktoberdag

Igår tog jag en fika på Petrus bageri. Alltså deras bullar är himmelriket!!
Men inte själv förstås, denna fina människa var mitt sällskap. 
Jag tog en kardemummabulle och en fralla pga var så hungrig! Gott vare också!
Knäppte av ett gäng bilder på Isa så här får ni en till för hon är så fin.
Lite senare mötte jag upp Solina för att spela in vårt första podcast avsnitt. Gjorde det mysigt på mitt golv med kuddar och tänt ljus.
En skål med godis satt vi och smaska på också. Vi kanske inte har någon lyxig podcast studio, och vår mick är egentligen en Sing Star mick som vi fäste med silvertejp på mitt kamerastativ och koppla in i datorn. Men det blev bra ändå! Längtar efter att få dela med mig av vårt första avsnitt till er alla!!
 
sandra

Ser verkligen ut som en härlig dag och vad kul med podcast!!

Svar: Det var det :) Eller hur! Den kommer upp i podcast appen snart nu också!!
Emelie Westlander

ISA

men gullepluppen! vad fint, och TVÅ bilder på mig också. Narcissisten i mig jublar! är SÅ taggad på er poddis, kan lova att er *studio* är betydligt mysigare än vår iaf! haha. PUSS!

Svar: Ja inte kan det bli för många ;) Hihi, jag med! Vi väntar på itunes godkännande nu så snart bör den finnas i podcast appen :)) Ja mysig studio är den definitivt även om den inte är "proffsig" men det gör ju inget! Puss!
Emelie Westlander