Onsdags pepp

Jag har gjort måndags pepp inlägg tidigare men tänkte att ibland kan det faktiskt behövas lite extra pepp sådär mitt i veckan. Så scrolla igenom min pepp och så hoppas jag att det smittar av sig!
 
1. Att det ska komma en ny otecknad version av skönheten och odjuret tror jag inte att någon gått miste om. I måndags släpptes ÄNTLIGEN den officiella trailern. Jag längtar så till den kommer på bio (och ja, Emma Watson är såklart en bidragande faktor till detta.) 
2. Första avsnittet av säsong tre av (vad jag anser vara bland de mest välskrivna serierna) the affair har äntligen kommit till HBO! Har längtat efter detta!
 
3. Om du har en dålig dag, klicka på bilden och låt lite knäppa djur muntra upp dig.
 
4. Metro Mode Creative la upp ett inlägg för någon vecka sen med flera goda pastarecept. Vill testa alla!! (Klicka på bilden för att komma till inlägget.)
 
5. Var det någon annan än jag som ÄLSKADE gnottarna? Hittade introlåten på youtube. Sätt på och sjung med, jag vet att ni kan!