November so far

I'm back! Did you miss me? Har tagit antibiotika i snart en vecka nu och känner mig ÄNTLIGEN (nästan) helt återställd igen. Tänkte att jag kan visa lite vad jag har haft för mig hittills denna november månad.
Målade naglarna i en höstig färg. Tycker det är lite vardagsglädje att ha målade naglar. Inte bästa kvalité på nagellacket dessvärre så det har flagnat bort, ska nog låna något fint nagellack av mamma.
Nu när jag har varit sjuk har jag mest ägnat mig åt att kolla på friends. JumJum gillar tydligen också att kolla på vad som enligt mig är världens bästa serie.
En kväll lagade jag rödbetsburgare med avokadodressing, persilja och sötpotatispommes. Mumma!!
Snön har kommit och gått under novembers första vecka. Nu verkar den vara här för att stanna för en stund i alla fall. Lite mysigt ändå, blir lite extra fint när en kollar ut genom sovrumsfönstret på morgonen.
Har besökt morfars grav. Saknar honom. Känns så konstigt att det snart har gått fem år sen han gick bort.
Igår hängde jag hos Lovisa på förmiddagen. Vi lagade god pasta lunch och snickesnacka.
På kvällen var jag hemma hos Ebba. Hon ville inte vara med på bild så då fick en del av hennes rum vara det istället. Vi åt godis, drack te och kollade på vinjetter på barnprogram vi såg när vi var små, lite nostalgi sådär (alltså gnottarna<33 det var bästa barnprogrammet!!)