I vinter ska mina fötter få vara varma

De senaste fem åren har mina Dr Martens varit mina trogna följeslagare under vintern, men i år kände jag att jag behövde något nytt. Behövde en variation. Så fann jag dessa underbara skor på Åhlens (från märket Wera.)
Fint med en liten klack tycker jag, sulan är någorlunda stadig också så förhoppningsvis blir det inte lika många halkningsolyckor för mig i år....
Dragkedjan bakpå piffar även upp skon lite, kanske inte så praktisk med tanke på att den inte går att dra ner däremot, haha.
Sen är de fodrade och jag köpte ett par varma sulor som jag stoppa ner så dessa godingar ska nog kunna hålla mina fötter varma i vinter. Kanske inte att de klarar tjugo minus såklart, men vid den kylan är det bara tjocka vinterkängor som gäller.
Ett bra köp helt enkelt, jag är supernöjd!
Felicia

Snygga!

Svar: Eller hur!!
Emelie Westlander

ISA

SÅ bra köp emelie! hoppas du ska gilla dem lika mycket som jag :))

Svar: Ja men verkligen!! Det är jag övertygad om att jag kommer göra :))
Emelie Westlander