Första advent och veckan som gått

Hej mina fina! Vet att uppdateringen har varit usel på sistone men jag är i en jobbig ångestfylld period just nu och då hamnar tyvärr bloggen lite åt sidan. Dumt, för älskar att skriva här!! Men motivationen försvinner liksom... Har inte ens haft ork att läsa andras bloggar. I helgen hade jag därför tvåhundra inlägg att ta igen på bloglovin... Har i alla fall börjat jobba lite mer aktivt för att försöka ta mig ur detta istället för att bara klaga. Det är okej att klaga men då gäller det också att försöka jobba på en förändring, annars kommer en fasta på samma ställe tyvärr. Saker och ting kommer inte gratis.
Aja, bortsätt från ångesten så har jag ändå haft det ganska bra! Har firat Ebba som fyllde år med hennes familj, ätit god middag och haft spelkväll och familjevänner och haft adventsmys med familjen och klämde in en mysstund med Lovisa där också. Så här hemma har det knaprats pepparkakor, druckits hjortronglögg och lyssnats på julmusik. Köpte ni något på black friday rean förresten? Jag gjorde några fynd som jag kommer visa er senare. Körde nämligen på internetshopping så måste vänta på att allt ska hinna levereras också. Puss och kram, hoppas att ni alla mår bra!!