En sådan fin tisdag

Igår hade jag lunchdate med Jonna på vapiano!
Tycker det är så mysigt koncept på vapiano att en får stå och se på när maten lagas och stort plus att det går så fort! 
Jonna försökte äta spagetti som italienarna (gick sådär, haha.) Lyckades inte få någon bra bild på maten eftersom att de har så så dåligt fotoljus vid borden. Men tog en crema di funghi, vilket är mitt standardval där, om någon vill veta det.
När maten var uppäten och vi var mätta promenerade vi den korta sträckan till fabrique. Älskar deras fik!
Bullparadiset.
Fina Jonna! Vi hade inte setts sen slutet av sommaren, så det var superfint att få ses igen och catcha upp vad som hänt de senaste månaderna.
Jag tog äpple och fläder teet för det är det bästa teet dem har (sen skulle instagram såklart uppdateras som ni kan se.)
När teet var uppdrucket efter någon påtår gick vi bort till julmarknaden och gick runt lite. Blir tyvärr inte lika mycket julstämning när det inte är någon snö däremot.
En godisbod som såg ut som den var utplockad från en saga. Saknar när jag bodde i gamla stan och hade tio meter till julmarknaden från lägenheten. Åh!
 
ISA

åh vill nästan fälla en tår över hur mysig dag! kolla saffransbullen!!! <3

Svar: Hihi, jag med :') Eller hur!! Visst såg den galet god ut!!
Emelie Westlander

Angelica

Åh, så mysigt allt ser ut! Det är ju så man blir lite avis

Svar: haha, bli lite avis du ;) det var riktigt mysigt också!!
Emelie Westlander