En bra start på dagen

I förmiddags vid tio plinga Isa på dörren. Vi skulle nämligen laga scones frukost! Vi dukade upp med färskost, smör, marmelad, ost, te och scones som kom direkt ut från ugnen.
Så himla mumsigt!!
Vi satt och prata en himla massa om allt från valet i USA, till killar till hur skevt det är att än idag så är det så uppdelat med vad barnen gör beroende på biologiskt kön i leksakskataloger (som jag av någon anledning fortfarande får hem??)
En så himla mysig morgon full av pepp som gav en toppen start på denna dag
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott

Svar: Verkligen!!
Emelie Westlander

felicia

Mysigt! Blev scones till frukost här också :)

Svar: Eller hur! Vad härligt :)
Emelie Westlander

ISA

haha svartvita bilden på mig! där säger jag nått himla vettigt tror jag ;) mysigaste starten verkligen, tack för att du är sån himla bra person <3<3

Svar: Hahah tror jag med du ;) Ja definitivt, tack själv!!<333
Emelie Westlander