Vad jag önskar min i julklapp och ett livstecken

Hej mina änglar! Fy vad jag saknar att hänga här med er, men jobbar så otroligt mycket just nu att jag varken har tid eller ork att lägga ner energi på att få ihop ett bra inlägg åt er. Vill liksom inte bara krafsa ihop någon skit bara för att slänga upp något (vet inte om detta inlägg blir lite så i och för sig, haha, men kände att jag bara ville ge er ett livstecken.) Min ångestperiod har börjat tyna bort nu i alla fall, otroligt skönt. Kanske kommer kunna nämna lite mer om detta senare, måste bara fundera på om det är klokt i just detta fall eftersom att det kanske kan läsas på fel sätt av fel person. Kanske blir om några veckor när det blir någon årsresume som jag brukar göra. Vilket fall som helst, har en intensiv period just nu men ska förhoppningsvis snart snart snart kunna leverera mer åt er! Så länge tänkte jag visa min  julönskelista. Vet inte vilka som tycker sådant är kul att se, men brukar själv tycka det är kul att se vad bloggare jag följer har på sin önskelista, så förhoppningsvis tycker ni detsamma! Hoppas ni alla mår fint, PUSS!