Vad jag fick av tomten i julklapp

Vet inte om dessa inlägg kanske egentligen bara räknas som skrytiga inlägg? Det är givetvis absolut inte min avsikt att på något sätt skryta om mina klappar, men precis som jag tycker det är kul att höra vad mina vänner har fått, att se vad bloggare jag följer har fått, hoppas jag att ni ska tycka detsamma!
Fick en gosig morgonrock som jag typ bott i varje vaken stund när jag har varit hemma.
Fick ett presentkort på monki.
Fick en kroppsskrubb från Rituals.
Fick en kalender (denna kommer såklart få sitt egna inlägg efter som att den är så otroligt fin!)
Fick nya hörlurar, urbanears powderpink.
Fick en bronzer från hoola.
Fick silverbalsam från Kevin Murphy.
Fick hair treatment från Kevin Murphy.
Fick en kroppsskrubb från lush.
Fick mask of magnaminty (ansiktsmask från lush.)
 
Junitjej

Så fina julklappar!

mammatillmirakel.blogg.se

Fin fina saker ju! Kram

Emelie

Mycket fina julklappar =) Fick också ansiktsmask men från Blackhead Sverige. Sån där Peel off mask riktigt bra testade direkt och den drog verkligen ut alla pormaskar =) så nu är man snygg till nyår :D

Svar: Eller hur! Ja har hört talas om att den ska vara bra :) Kanske blir nästa ansiktsmask att testa ^^
Emelie Westlander