Måndagspepp

Det är måndag. Många av er har börjat skolan igen, kanske en ny skola eller så har ni börjat jobba eller som jag är ni arbetslösa och väntar på svar på jobb ni sökt. Oavsett så tror jag vi alla kan behöva lite måndagspepp inför denna vecka.
Svampsäsongen är här och kantarellerna har kommit till matbutikerna! Sandra Beijer har delat sina sju bästa recept med kantareller på metro mode creative.
Sugen på att göra en pegboard? Sandra Hjort har gjort en DIY på hur du ska gå till väga.
Jag är med i Frida Svenssons intervjuserie om skönhet. Kolla in vad jag svarade på hennes frågor HÄR.
Pokemon Go har nog inte många missat och jag har totalt bojkottat det. Håller tummarna för att denna video inte bara är fanmade utan att det faktiskt kommer att komma ett Harry Potter Go, för det kommer jag däremot att spela sönder!
Sugen på att göra pannkakor? HÄR hittar du sju recept som är lite annorlunda från de klassiska pannkakorna. Jag är mest sugen på att testa blåbärspannkakorna som ni ser på bilden ovan.
Evelina Östlund

Åh vad gott det ser ut med pannkakor!

Svar: Eller hur!!
Emelie Westlander