Fötterna i Stockholm igen

Hej mina vänner! Er älskade juniflicka är tillbaka från västkusten igen och det kommer nu bli lättare att börja blogga igen. Har befunnit mig ute på Styrsö i en vecka utan wifi och mitt 3G har inte funkat så bra alltid. Har en del inlägg på lager, dock inget förberett men ingen bloggtorka just nu i alla fall, skönt!
När jag kom hem i förmiddags så packa jag upp väskan, röjde upp på rummet och bytte lakan. Det tredje nämna, att byta lakan, är bland det roligare JumJum vet. Fick slita bort en katt från sängen till slut som blev skitförbannad för att han inte fick leka under lakanet längre.
Men till slut låg det rena lakan på min säng.
Här planerar jag att sitta ikväll (ursäkta min kassa hållning på bilden) efter veckan på västkusten som inte blev så vilsam som jag trodde. Bilder kommer givetvis senare! Nu ska jag svara på ett mail och sortera lite bilder. Sen blir det the O.C, my new obsession!!