En söndagslista

Vilken tid vaknade du idag?
Halv nio, yngsta katten buffa mig i ansiktet för att han ville ha mat.
 
Vad är det bästa med söndagar?
Att det är en sådan dag som verkligen är accepterad som en latdag. Det finns inga förväntningar att en ska hitta på en massa saker om en inte har lust med det.
 
Höjdpunkten på veckan?
I fredags tror jag, när jag drack öl med Hong, hennes pojkvän John och några av deras kompisar. En kul ljummen sommarkväll med härliga människor. När jag gick hem vid tre så hade jag bara en klänning på mig och frös inte det minsta.
 
 
Vad längtar du efter just nu?
Hata mig inte men hösten! Missförstå mig inte, jag älskar sommaren men nu när jag ändå bara är hemma i stan så blir den tryckande sommarvärmen bara jobbig. Hösten är min favoritårstid (sommaren ligger tätt i följd efter) och längtar efter att kunna börja använda höstkläder.
 
Drömt några mardrömmar denna vecka?
Inte vad jag kan komma ihåg vilket förvånar mig lite med tanke på att jag sett netflix serien Stranger Things och satt på helspänn hela tiden...
 
Bakgrundsbild på iPhone?
 
Sett någon film i veckan?
Easy A igår när jag var hemma själv och uttråkad. Dokumentären AMY (om Amy Winehouse.)
 
Vilken blogg började du läsa senast?
 
Vad är det för väder just nu?
Det var soligt när jag vakna men nu ser det lite ut som att regnet hänger i luften och det blåser svalt in genom mitt öppna fönster.
 
Vad har du på dig just nu?
En marinblå t-shirt och havsblå trosor.
 
 
Humör idag?
Lite trött och seg, sovit dåligt.
 
Vad ser du fram emot inför den kommande veckan?
Arbetsintervju imorgon (håll tummarna för mig för tycker verkligen detta jobb verkar vara så kul!!) Fika med Natalia och Hong på tisdag men mer än så har jag inte planerat än så länge denna vecka.